• سه شنبه ١٩ دی ١٤٠٢-٠٩:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٥٤
کاشانی:2-207

کافر همه را به کیش خویش پندارد/ خودفروختگان برای مردم نسخه نپیچند

عضو شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به اظهارات نسنجیده برخی از خودفروختگان در خصوص جنایت اخیر رخ داده درگلزار شهدای کرمان، خطاب به آنان گفت: برای مردم نسخه نپیچیده و تعیین تکلیف نکنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، عضو شورا با اشاره به شهادت بیش از 110 خبرنگار در جریان جنگ غزه به دست رژیم غاصب صهیونیستی و تأکید بر شعار آزادی بیان از سوی عاملان این جنایات و نیز حامیان آن‌ها اظهار داشت: اگر از عمق جنایت غزه در تمام تاریخ و هر لحظه و هر ساعت گفته شود، باز هم کم است و هر آنچه در آیات الهی و کتب دینی در خصوص پستی و رذالت قید شده است، همه در اسرائیل تجمیع شده است. 
وی در ادامه با بیان اینکه ترور افراد از سوی اسرائیل، بخشی از برنامه سران این رژیم غاصب است تا به این طریق قسمی از این نگاه جهانی را تغییر داده و ملت‌ها را درگیر کنند. روزی گفتیم که داعش با حمایت پول‌های کشورهای عربی برای ضربه زدن به ایران  تشکیل شده است؛ برای ایران و نه برای سوریه و سایر کشورهای منطقه، نمونه آن جنایت اخیری که در کرمان رخ داد؛ فردی برای باورها و اعتقادات خود کیلومترها مسیر را طی کرده تا به مقصد برسد اما شاهد آن هستیم که برخی با کوته نظری که برای مبلغ ناچیزی خود را فروخته‌اند، برای دیگران نسخه می‌پیچند و برای همه تعیین تکلیف می‌کنند به قول معروف کافر همه را به کیش خویش پندارد. 
کاشانی این بخش از اظهاراتش را با ذکر مناجاتی از امیرکبیر با پروردگار خود به خاتمه برد که ؛ الهی؛ ملکا؛ قادرا؛ خداوندا؛ امیر تویی؛ تقی همان شاگرد آشپز است، معبودا رو به سوی تو دارم، هدایتی فرما تا گره از کار مردم بگشایم.
این عضو شورا در ادامه در خصوص احداث مسجدی واقع در بزرگراه نواب که قریب به 30 ساله معلق مانده بود، بیان کرد: ۳۲ سال است که این مسجد در دست بناست، امنای آن از سال ۸۲ تا کنون منتظر احداث و ساخت مسجدی با نام حضرت زهرا (س) که بانیان آن مردم هستند؛ از این رو با مشورت و همکاری سایر دوستان، زمین و مبلغی برای این منظور در اختیار متولیان قرار گرفت تا ساخت این مسجد انجام شود. در اینجا از همه مسئولان و افرادی که در این اقدام نقش داشته و تلاش کردند، تشکر می‌کنیم. 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: